צעדים פשוטים לשיפור ניהול הזמן שלכם

ניהול זמן 5 צעדים

שיפור כישורי ניהול הזמן שלכם יכול לגרום לכם להיות יותר פרודוקטיביים ופחות לחוצים. להלן חמישה שלבים פשוטים לשיפור ניהול הזמן שלכם.

לתכנן מראש

תכנון הזמן מראש הוא המרכיב החשוב ביותר בניהול זמן טוב. הבינו מתי אתם הכי פרודוקטיביים: אולי אתם הכי ערניים בדבר הראשון בבוקר, או שאולי בלילה. שמרו את המשימות החשובות והמאתגרות שלכם כאשר הפריון שלכם הוא הגבוה ביותר. תזמנו משימות פשוטות או קטנות יותר לזמנים שבהם אתה פחות ערניים. לפני שאתם מתחילים לעבוד  בכל יום בדקו כמה זמן אתה מקצים לעבוד על כל דבר ברשימת המשימות שלכם.

תעדוף משימות

העריכו כל פרויקט שעליו עליכם לעבוד כדי לקבוע אילו משימות הן הדחופות והחשובות ביותר ולהפוך אותן לעדיפות עליונה עבור היום. השאירו משימות או פרויקטים פחות חשובים שעדיין לא הפכו לדחופים למועד מאוחר יותר, כשיהיה לכם יותר זמן להתמקד בפרויקטים פחות חיוניים.

הסירו הסחת דעת

הסחות דעת הן אחד מרוצחי הפרודוקטיביות הגדולים ביותר. אתרי מדיה חברתית, סמארטפונים ועמיתים מפריעים יכולים כולם להסיח את דעתכם מסדרי העדיפויות שלך ולבלגן את לוח הזמנים שלכם. אם אתאים מוצא שהסחות דעת הן פיתוי גדול מדי, שקלו להשאיר את הטלפון החכם שלכם נעול במגירת שולחן במהלך היום, או להשתמש בתוסף דפדפן כדי לחסום את האתרים שהכי מסיחים את דעתכם.

אל תעשו ריבוי משימות

ריבוי משימות עשוי להיראות כמו דרך טובה לבצע עבודות נוספות, אך במציאות זה למעשה מקטין את הפרודוקטיביות שלכם. במקום להשלים מספר פרויקטים, בסופו של דבר אתם מתחילים אך לא מסיימים אף אחד מהם. הדרך הטובה ביותר לנהל את הזמן שלכם היא להתמקד בכל פעם במשימה אחת ולתת לה את מלוא תשומת הלב בזמן שאתם עובדים עליה, כדי להימנע מטעויות.

תגמלו את עצמכם על עבודה טובה

תגמולים יכולים להיות מניע נהדר לניהול זמן טוב. תנו לעצמך פרס קטן על כל משימה שאתם מבצעים ביום. לדוגמה, אתם יכולים לחגוג את סיום הדו"ח על ידי הליכה של 15 דקות בחוץ. תגמולים משאירים אתכם עם מוטיבציה בתפקיד ויכולים לעזור לכם להשיג איזון טוב יותר בין עבודה לחיים אישיים.

בריל און קיבצנו עבורכם את כל מומחי הנדל”ן שנושמים וחיים את השטח במקום אחד, קיצצנו כמויות של תאוריה לא נחוצה ויצרנו עבורכם חווית לימוד כיפית פרקטית ועכשווית. לא עוד תאוריות שאף אחד לא זוכר. בריל און, הכל מתחיל מהסוף, מהתוצאות והפרקטיקה בשביל שההצלחה תפגוש אתכם כבר בהתחלה.
לחצו וגלו את הקורסים שלנו.

אם יש לכם שאלות או התלבטויות נשמח לעזור בשמחה תמיד. מוזמנים לפנות אלינו.

רוצים להשאר תמיד מעודכנים על התכנים שלנו?

השאירו את המייל והצטרפו לניוזלטר שלנו.

צפית לאחרונה

כל הפוסטים שצפית בהם לאחרונה

עדיין לא צפית במאמרים.. למה לחכות?
אולי גם אלו יעניינו אותך...